lovelovelove

I lördags var jag med mamma, Emma & Lotta till Ullared. Jag var så fruktansvärt dålig, av 9 timmar satt jag iallafall 5 av dem på golvet. Svårt att koncentrera sig på annat än att det gjorde ont, men fick med mig lite hem, men de andra desto mer:)
Skulle köpa mig en ny värmedyna, eftersom att min valt att sluta fungera. Inte så konstigt egentligen, haft den i ca 4 år, används minst en gång per dag. även på sommarn. så det var la dags! meeeen, de var slut.
'
Jag ringer till pappa o berättar att jag är dålig. Kommer hem vid ca 23 tiden. då har han köpt en värmefilt åt mig. min fantastiska pappa! De små sakerna är de som är de största i längden. tack tusen gånger om<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0